2012-09-14 ? 00:38:41

what to do..?

 
Nu blir det ju inga fler Toddy-torsdagar.. Så jag har ju ett litet dilemma med vad jag ska sysselsätta mig med på mina nu, helt lediga torsdagar. Idag har jag lixom inte ens tvättat! ..Det fanns nämligen inte någon ledig tvättid förens i morgon. Jag är ju lite av en rutin-människa, och gillar inte alls att saker och ting går ifrån sitt vanliga mönster och aviker från schemat.... Meeeen, what to do?
 
Jo, what to do är att jag tvättar i morgon istället.
Och istället för vara i stallet, så tvingade jag Joseph att dansa till Elvis Presley med mig,
för att sedan bjuda honom på en på en kopp varm choklad på mitt berg! Myyyys.. :)
 
 
Kommentarer
Undrande

Varför sluta med troddy då?

Svar: För att jag inte har ekonomin till att betala 1200kr för att rida honom, Och hans ägare har hittat en som vill betala för att rida, så då behövs inte jag längre.. Tyvärr!
huldras.blogg.se

2012-09-15 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!