2012-10-30 ? 22:12:00

Latest in pictures! 3

Jag har nog världshistroiens tröttaste hund..
 
Syrran och hennes danske karlslok var på besök. Pappa gjorde
sina fantastiskt goda Irish Coffey´s <3
 
Halloween i antågande.. Skulle skurit den här jäveln men har jobbat...
Så la familia pallade inte vänta och stabbade skiten ur den utan mig!
 
Jag gillar Puckens sovstil.. Och att jag har ett nude-linne.. 
Mina besök på Solarieöarna början även ge resultat! ..happy
 
Going crazy at work!! Vita rummet rockar?
 
"some people feel the rain, others just get wet.."
Fidde ser dock inte ut att vara överlyckig öven höstrusket just nu...
 
Päronens fiskar har förökat sig. De är tydligen någonstans närmare
47 firrar i det där nedrans akvariet nu mera.. Någon som är sugen??
 
Godric <3 bara för att jag saknar True blood och Godric lite...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!