2013-02-04 ? 11:20:58

Säsongsliv i bilder!

Vi i Norrliften höll liv i honom bra länge, men i längden gick det inte. Pistmaskinen slukade honom..
 
 
Så här kan en av tavlorna se ut, dagen efter en snöstorm.
Bokstäverna hade lixom flytit iväg när isen på tavlan tinade..
 
Maja kom och hälsade på, Peter var full som vanligt. Så pass att han inte ens kändeigen sig själv idag när han såg bilden. "Är dom fulla?" frågade han, jag svarade, "men Peter, det är ju du!" "VAAA?!?!"
 
Gratis kaffe från Järnet, it is awsome in Teknikliften!
 
Kondom och Tacokväll på Fjällkyrkan, Sara var eld och lågor!
 
Jag är kung på att flytta bring!
 
Tavlan den sista Janurai tillägnades Fideli. Samt att det var Eriks sista dag i liften, han fick slita..
 
Skoterskjuts av Johan, Gratis kaffe från Järnet, och sol i Solliften!
 
Matilda och jag, Dreamteam i teknikliften!
 
Jag njuter av säsongslivet!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!