2013-02-03 ? 23:39:50

INTERNET!!

Hej bloggen, länge sen nu!
Får passa på att uppdatera här nu medans jag har internet ;)! Sara har varit så snäll att låna ut sitt internet till mig nu. Det går lite trögt, men bättre än inget internet alls!! Rigth?
 
Jag försökte ladda in bilder fårn senaste, men min mobiltelefon vägrar att dela med sig av dem till min dator. Tror att datorn och mobilen har lite komunikationsproblem för tillfället. Jag får försöka medla mellan dem så att det blir ordning och reda igen. Kan tänka mig att ni är sjukt sugn på lite bilder från senaste ;)?
 
Här i Sälen är allt awsome, jobbet är sjukt kul. Slitsamt och tungt men helt sanslöst roligt! Har nog aldirg varit såhär trött på kvällarna förut. änner mig som en gamal kärring när man bara längtar efter att få gå och lägga sig, kollar klockan och upptäcker att den bara är 20.00.... Men men. Man går ju upp i ottan och då är det tillåtet att vara tröttt på kvällen. 
 
Idag har jag förövrigt flyttat till ett nytt boende. Det känns sjukt bra! Har fått ett eget rum i E-huset! Så nu har jag en stor dubbelsäng som jag och Joseph kan fightas i om nätterna. Två täcken och fyra kuddar ska nog vara tillräckligt för vi båda ska kunna sova gott om nätterna. Har varit lite trångt tidigare när vi delat på en 80säng... Helt galen känsla att ha 4 garderober, en dubbelsäng, eget badrum och två egna kokplattor efter att ha bott med 14st andra personer tidigare! När jagoch Joseph flyttar hem till min lägenhet i Vaxholm kommer det kännas som om man bor hur stort som helst!! 
 
Jag älskar verkligen att vara här uppe. Har träffat så sjukt mycket härligt folk, och fått så många nya helt fantastiska vänner. Sen är det ju så himla roligt att åka skidor också. På morgonen så åker vi även skidor ut till våra liftstationer, att bränna ner för nypistade backar är sannerligen ingen dålig start på dagen! Men hur bra den än är här uppe, så kan jag inte låta bli att ha lite hemlängtan. Saknar min bästa vän Fideli helt galet mycket, och Humla och alla andra i rövarligan också såklart!! Sen saknar jag Fiffi, var så sjukt ledsen när hon var sjuk och opererades och allt. Var så orolig över att hon inte skulle finnas kvar sen till våren när jag kommer hem igen.  Sen känns det konstigt att vara helt utan häst också. Har ju alltid haft hästar nära tillhands. 
 
 
 
Återkommer inom kort med en bilduppdatering.
När jag, Iphonen och datorn löst konflikten...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!