2012-11-16 ? 01:52:00

Get on a unicorn, Coffe is on fire!

 
Världen har ingen ände, själen dör aldrig och allt är möjligt! Den här bilden hade jag i inkorgen när jag vaknade i morse. Den är skapad i "Coffes" ära. Vi alla sticker ju snart. till varsitt place. Dock kommer jag och Rezzmus ha betydligt närmare varandra i vinter än vad vi har nu. Och Coffe, han kommer vara ännu längre bort än vad han redan är. 
 
Medans jag och Rezzmus sticker till varsitt fjäll uppe i Sälen, så ska det "rögande" småtrollet från skåne åka till andra sidan jordklotet i ett helt år!! Han ska till Australien, men förutom Rezzmus och mig själv dårå, så är det ingen annan som tror på honom. Men han åker på Måndag, Spikat! Men det känns lite sorgligt..
 
Senaste veckorna har vi gjort allt tillsamans. Ätit frukost ihop, (dock försov jag mig..) borstat tänderna ihop, spelat ihop, delat våra innersta och yttersta tankar ihop, planerat för framtiden ihop, delat tystheten med varandra, och pratat om världens alla ovesäntliga saker tillsamans, med varandra! Allt har gått så fort och plötsligt har vi skapat rutiner, och trotts att vi inte uttalat det så vet vi vilken uppgift var och en fyller.. 
 
Snart blir det ändring på det, var och en drar vidare till något nytt. Och kommer att vara med om nya spännande äventyr var för sig, dock kommer väl jag och Rezzmus bestiga fjälltoppar, sno mössor av norrmän i Trysil, och åka en del i backarna ihop, för att inte tala om att vi ska lana Slender, då hade jag behövt Coffe där så han kunde hålla mig i handen. Coffe kommer dock få ta del av allt detta på avstånd! Men jag tror att vårat framtida förhållande kommer få en nytändning, när allt återgår till det normala igen lagom till nästa höst. När vi alla tre är på plats igen! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!