2012-11-23 ? 14:36:23

Dyyr..

 
Idag är det min lillebror Rubens födelsedag. Han fyller 12 år och för en stund sedan
när han kom hem från skolan visade han mig vad han fått i present.
Så här lät konversationen mellan oss..
 
- Natalie, kolla här vad jag fick i morse!
 
- Shit vilken cool sparkcykel! 
 
- Ja, och dyyyr...
 
- Jaha, ja den är verkligen jätte fin!
 
- Jätte cool och dyyyr.. Mycket bättre med en dyr present istället för flera billiga.
 
Haha, jag bara älskar hur min lillebror resonerar! Och han sa att den va "dyyyr" med världens coolaste
Ruben-ansiktsuttryck. Han är så nöjd och stolt över sin nya sparkcykel. Och poängterar mer än gärna
till höger och vänster att den är rikigt jäkla svindyr... 
 
 
Kommentarer
Humla

Vilken bild! :D

2012-11-23 @ 16:07:32
URL: http://humladahl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!