2012-11-12 ? 00:14:56

Så är man 23.

Tiden bara flyger fram! Tycker att det känns som om allt går så himla fort nu för tiden. Känns inte alls som om det var så länge sedan som jag fyllde 18. Minns det som om det vore igår. Och igår var det visst min 23dje födelsedag! ..Shit vad jag känner mig gamal, haha!
 
Jag hade verkligen en helt fantastisk födelsedag igår. Det kunde verkligen inte ha blivit bättre! De flesta av mina bästa vänner kom över till mig. Och jag fick så fina pressenter! Speciellt av min bästa vän Fideli, hon hade köpt två pressenter till mig. Och det var precis vad jag gått runt och önskat mig! En rosa Peak Preaformance mössa som är lagom tunn att ha under hjälmen i vinter när jag åker skidor! Och ett nagellack som jag gått och trånat efter.. Jag rä bara så glad!! 
 
Jag hade förövrigt det riktigt party här hemma. Hade kört "all in" på temat barnkalas, Men tyvärr blev det ingen fiskdamm. Men rosa och vita ballonger, samt massor av rosa serpentiner!  Och utöver mina underbara vänner, så kom också två av mina brorsdöttrar förbi. Dom passade på att terrorisera Johan, men han var inte sämre han inte! Han utnyttjade läget och tjejernas barr och satte alla balongerna i taket ;)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!