2012-12-14 ? 18:21:02

bild-uppdatering från Sälen

Joseph i sittliften.
 
av och på med pjäxor är ett svettigt projekt! i Personal-huset!
 
Jag Lisa och Matilda, mooot backen <3
 
Oskar, efter att vi hämtat honom i Lindvallen efter en lång natt.. haha
 
Jag och Lisa påväg mot backen.. <3
 
Jag och Matilda <3
 
Lisa och jag <3 JUSTE! Det är Lisa som är min Roomie
 
Påväg från P-huset efter en härlig dag i backen!
 
Jultomten.
 
Jag Magnus och Linnea <3 Mina sambos
 
Söt-Lisa
 
Matilda är också en av mina sambos <3
 
Ida är en sambo också <3
 
Jag och mina brudar i backen i Hundfjället!
 
Matilda och jag <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!