2012-11-20 ? 18:03:07

Shopp stopp!!

Nu är det shopping stopp!! Det enda jag får köpa nu innan Sälen är underställ, och underkläder! Allt annat är det shopping stopp på.. Skönt att veta att man har två rätt "feta" löner att se fram emot. Men varje krona ska gå till skidutrustningen. Hade egentligen shopping stoppet redan innan jag gick lös i Täby c idag.

Det som införskaffades idag är följande.. En jätte söt klänning, leggins, en tröja, strumpor, puder, täckstift och ett läppglans. Men nu får det vara slut med att skämma bort sig själv. Köpte ju faktiskt en klänning till mig själv i födelsedags present också. Förövrigt antar jag att ni alla som läser nu fått varsin "intresse-pil" i ögat vid det här laget ;)!

Bjuder på en arg bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!