2012-11-18 ? 22:25:33

shoppat skidkläder & Nitro Circus live!!

 
Haft en helt awsome helg!! Shoppade skidkläder inför vintern och är supernöjd, käkade på Texas burger, och chillade galet inne i stan med Rasmus och Martin i Lördags, plus att jag i princip dog till Mr.Bean sen på kvällen. Och idag har jag varit på Nitro Circus med Anders, vilket var helt SICK!!! - bland det sjukaste jag sett!! Helt sjukt vad det finns galna och helt awsome människor!! Dom var verkligen helt suveräna, och hjärtattacken var då sannerligen inte långt borta stundtals. Vilken show! jag är verkligen så himla glad att jag var iväg och såg det. 
 
Ja helgen har varit grym. Så har väl tappat både tal och skrivförmågan nu..
Dock är jag helt slut nu känns det som. Nästa helg så komemr Johan och hälsar på,
sen så fyller min lillebror år. Jobb i morgon igen, dock inte långt kvar tills jag sticker nu!!
TAGGA TAGGA TAGGA SÄÄLEN!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!