2012-11-21 ? 01:12:00

Snopparna hade inte slaknat.

Igår på jobbet gick Fideli runt och vattnade blommorna, och sa till mig..
 
- Natta, kan du känna på snopparna?
 
Jag vände mig om och tog en titt, sen kände jag efter..
Och svarade..
 
- Dom är OK! 
 
Den nya tjejen på jobbet som vi håller på att introducera, fattade inte ett skit. För oss var det bara självklart att det handlade om blommorna i köksfönstret. Dom ser ut som små snoppar, och dom blir slaka när dom inte fått vatten på länge. Vi tänker inte alltid på att andra människor inte riktigt hänger med i svängarna när vi komunicerar med varandra. 
 
 
Här ser ni en bild på en av "snopparna"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!