2012-09-06 ? 01:32:04

tjatar lite till då...

 
 
Asså jag smäller snart av! Nu är det som sagt höst. Vilket jag också har tjatat om hur länge som helst. Men den här hösten komemr bli grym! Jag ska tex upp till Norrland och träffa mitt hjärta Sophie, och så ska jag träffa Johan och cykla lite freeride. Och så ska jag tagga till inför vintern! Sen blir det till att träffa Sara, det är med henne jag har mina planer för kommande vinter ;)
 
Woaow, vad taggad jag är!
Egentligen ska man inte ha för höga förhoppningar, men jag kan inte låta bli..
Det bara måste bli av, det måste hända! Annars går jag bananas och totaly crazy!!
 
Känner mig sjukt tjatig, men kan bara inte låta bli att tagga ihjäl mig....
Här hemma är allt som vanligt, förutom lite mer förvirrat helt enkelt. För att vara ärlig, helt upp och ner.
Dåligt om roliga historier har det också blivit på senaste. Men jobbet rullar på och jag saknar mina fina som har flyttat, förösker få vardagen att funka och skapa rutiner igen. Och så har jag slutat rida Toddy.. Så inga mera Toddy-torsdagar.. Känns sjukt trist men sånt är livet. Det går vidare!
 
 
Kommentarer
Joanna

Att inte ha för höga förhoppningar är bara ett hitte på alla blir inpräntade som små. Men det är det man ska ha för att nå dit man vill, ju högre man siktar desto högre kommer man, speciellt när man är så taggad som du är!;) Och det finns inget som heter att man varit lycklig i onödan, man kan ALDRIG vara lycklig i onödan! Allting kommer gå din väg <3 puss bästa du!!

Svar: Men ååååhhhhh snuttis! tack <3I LOVE YOU!

Nää asså jag går snart bananas!!!! Denna vinter kommer bli världsabäst!!!
huldras.blogg.se

2012-09-06 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!