2012-09-13 ? 01:30:32

SÄÄLENBABY!

Jag är så galet glad, i vinter ska jag jobba i Sälen!
Känns så sjukt skönt att ha dte klart redan nu. För då hinenr jag fixa med lyan osv.. Och andra förberedelser som behövs inför att göra en säsong i fjällen. Mina drömmar går i uppfyllelse, coh ajg har världens bästa familj som backar upp mig, även fast det knorras lite här och var... ;) Hoppas min lillebror och min brorson kan komma upp och få lära sig åka lite skidor!
 
Utöver detta så har jag fått kontakt med en as skön tjej som heter Sara! Men jag kallar henne för Jibbet! Vi kommer ses på torsdag nästa vecka, då jag åker upp med Tobbe och Ida till rekryteringsträffen som Skistar annordnar! Sak bli så sjuuukt kul och jag längtar helt vansinnigt mycket! Vi åker upp på torsdagen så vi är utvilade till fredagen då rekryteringen börjar!
 
Jag kan inte annat än att säga att jag längtar så mycket att det känns som om hjärtat ska hoppa ut ur kroppen! Det här kommer bli den bästa vintern i hela mitt liv. Det vet jag!
 
..fidde, du borde haka på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!