2012-09-10 ? 13:30:08

På tåget mot Hogwarts..!!

..eller nej, Hallsberg menade jag ju förstås.

Just nu står tåget stilla i Katrineholm. Känns ganska segt. Om ca 35 min är jag framme Hallsberg, och dör ska jag byta till ett annat tåg för att ta mig till Örebro! Antar att ni är nyfikna och undrar vad jag ska göra i Örebro?

Det är inte så jäkla spännande för er om jag ska vara ärlig. Men för mig är det otroligt spännande! Jag ska nämligen på en arbetsintervju! Ni får hålla tummarna för mig, och önska mig lycka till. Det sistnämnda jan verkligen behövas!!

Anledningen till det är för att som den optimist jag är, har jag ju självklart ganska thight tidspress på mig för att hitta till Örebros arbetsförmedling. Hoppas för guds skull att det ligger hyfsat nära och lätt tillgängligt från tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!