2012-09-13 ? 01:20:00

Min blogg, mina bilder - ENJOY!

Fiffi får snällt vänta på sin tur, hos m&p är det Katten som har makten över vattenhået!
 
Lyssnade på VAKNA! med the voice, och belv skrämd av ösregnet!
 
Spanat på solnedgången alena på mitt berg.. :) Awsomeness!
 
Lillebror Ruben, och hans vän Simon gamar i m&p´s kök!
 
Sprang på min älskade i T-centralen när jag kom hem från Örebro, LYCKA!!!
 
Håret börjar arta sig! Kör på fläta, och luggen den växer sakta emd säkert ut!
 
Åkt lift på jobbet.. 
 
Tränat på att hjälpa "folk" dsv Fidde i liften inför kommande vintersäsong ;)
 
Hållt span efter Taxin på jobbet! mitt nya nick borde bli "falköga"
...eller något annat coolt indian-namn!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!