2012-09-06 ? 20:25:00

Höst, och allt börjar bli som vanligt.. Typ!

En alkis tog sin bärs och rymde från tegelbruket!
Senare så blev han efterlyst av personalen, men då var han redan försvunnen..
 
En envis fjäder som Fideli tillsist hittade i mitt hår.
Den passade fint på mitt knä tyckte jag, vackert!
 
Mina bananer går fortfarande jämt sönder...
 
Fiddi och jag har börjat gå på disco igen, inget dansande bara pausande..
 
Joseph gör sina "sexy moves" på biljardbordet.. han rä inte klok! SKÅL!
 
Mamma fyllde 55, och mormor snackare om sina stooora bullar nonstop,
jag blev helt shockad och skar upp tårta... Min familj är crazy..!!
 
Denna skönheten stog en kväll ute på gården. Inte ofta det står
en Downhill bike för 30 lök utanför ens hus bara sådär! ..skulle knyckt den!
 
Fiddi har börjat göra porträtt av mig.. Här är ett av dom alla..
Hon gör det rätt bra ändå. Gillar cokså att hon skriver mitt namn med hjärtan!
 
Fidde och jag har chillat i vattensängar igen.. Som sagt, det börjar bli som vanligt igen!
 
Och igen... Vi bowlar som vanligt!
 
Dock råkade vi bowla sönder banan.... Heeelt galet!
 
Min bror med Iphone, Lillebror med Iphone, Pappa med Iphone och Ipad,
mamma med dator, men hon fick inte plats i bilden. Social familj!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!