2012-10-24 ? 01:17:39

Latest in pictures! ..agien

Yääää..... ARVINGARNA! 
 
Jag och Fidde söta och glada på Arvingarna, MED JOBBET!! hahaha....
 
Björta har bäddat ner sig i soffan.. :)
 
Jag och Guccigubben.. <3
 
Världens bästa Gucci <3
 
Jag och fidde roar oss i vattensängen på jobbet :)
 
Såhär kul har jag och fidde i vattensängen på jobbet!
 
Min finaste puck <3
 
Mamma har hamnat i en baka bröd period igen :)<3
 
Söndagsmys mos mamma och pappa <3
 
Och håret det växer så det knakar! dags att klippa sig snart igen..
I den bilen låg en snubbe och vresa!
 
Världens tröttaste puck... på kvällen....
 
Världens tröttaste puck på morgonen!
 
Fidde. Im watching you!
 
Fidde och jag tog värsta höstpromenaden på jobbet
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!