2012-10-13 ? 18:30:00

Lagom tills att kaffet blev färdigt..

 
Björta ringde och väckte mig i morse, han sa att det var dags att stiga upp och att han var påväg hit. Vi skulle dricka kaffe och snacka skit. Lydig som jag är hasade jag mig upp, drog på mig lite kläder och satte på kaffet!
 
Lagom till att kaffet var färdigt, klev Björn in genom dörren. Vi har haft en super trevlig dag. Egentligen har vi inte gjort ett endaste smack. Bara suttit i köket och druckigt kaffe och legat och latat oss i soffan. Det är skönt med sånna vänner. När man inte behöver göra något alls för att ha trevligt. Vi har bara degat här hemma hos mig exakt hela dagen.
 
Nu har "vi" med andra ord jag, bestämt att vi ska promenera ute på bogesund en gång i veckan fram tills att jag flyttar till Sälen. Vi får se hur det går med det ;)! Jag kommer verkligen sakna mina guldkorn till vänner när jag flyttar, men om dom inte pallrar sig upp till mig och hälsar på så ses vi ju till sommaren igen! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!