2012-10-12 ? 14:33:00

Jag vill slå dig så hårt att du fastnar i väggen!

Ibland vill man bara ge dom man älskar allra mest en rak höger i plytet.
Jag kan ge er ett exempel från gårdagen.. Jag stog och dammsög här hemma i lugn och ro. Jag var helt inne i min dammsugning, så att varenda litet damm- och gruskorn verkligen skulle sugas upp ordentligt. Då passas det på! Fideli klev in genom min ytterdörr, smög sig in i mitt sovrum där jag bara ett par minuter innan hade varit och bäddat sängen. 
 
Jag hade inte en blekaste aning om att hon befann sig i min lägenhet, eller ens hade planer på att vara här alls! Så jag dammsög, stirrade blint på dammsugarmunstycket och sakta men säkert tog min fram genom lägenheten. När jag hade tagit mig så långt att jag var i hallen och precis utanför mitt sovrum hoppar någon fram och jag hör ett riktigt obehagligt gurglande ljud från något som jag tror är Josephs strupe.
 
Jag var nästan helt hundra på att det var Joseph som hoppade fram, för han hade nyss varit här. Men när jag tittar upp, stel av skräck och ser att det inte är Josephs ansikte som gurglar, fylls jag av en enorm panik och ska just till att attackera varelsen/inbrottstjuven/våldtäcksmannen/psykopaten med dammsugaren, (Under hela tiden vrålar jag.) så ser jag vad/vem det är. 
 
Det var min allra käraste vän. Och jag skrek till henne..
 "Jag vill bara ge dig en rak höger i plytet, fy faaaan vad olagligt det är att göra sådär!!"
 
Fideli skrattade bara... hon skrattade så mycket att hojn inte kunde prata ordentligt. Såhär lät det..
 "Du.. HAHAH fy fan hahaha, såg hahah sååå rolig ut HAHAH skulle iiiihhhhh filmat hahahah"
 
Jag kände blodsmak i munnen och ville bara slå henne ännu mer och ännu hårdare. 
Jag kunde inte släppa det på flera timmar. Och när vi sedan satt tysta i min soffa sa hon..
"Hjärtat, du måste verkligen låsa dörren om dig. Du förstår välatt du inte kan ha den upplåst? Vem som helst kan ju ta sig in här. Tjuvar kan ju gå och chilla och plocka vad dom vill när du dammsuger!"
 
 
 
Sen stack hon!
 
Och jag ska aldrig mer dammsuga med olåst dörr!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!