2012-05-07 ? 01:59:56

Månskenskväll med Humla nere på bryggan..

                    

Månen var helt amazing ikväll. Så jag mötte Humla vid återvinnigsstationen, för hon skulle slänga skräp. Vi bestämde oss strax för att ta en mysig liten månskens prommenad med Fiffi som jag hade släpandes efter mig. Vi gick inte så långt.. Vi gick ned till bryggan och satte oss en liten stund.

Det var helt stilla när vi satt där på bryggan och dinglade med benen. Och först satt vi en lång stund i tysthet och bara beundrade månen och dess spegelbild. Det var ganska kyligt och stämmningen var som hämtad ur en film, och vi samtalade om allt såndant som passar sig att samtala om just en vacker månskenskväll på en brygga när man dinglar med benen..

Vårat samtal växade nämligen mellan tandborstar, sömntabletter, linser och linsvätska och mina söta foppatofflor som jag har fått av min mormor. Och så bearbetade vi om en obehaglig upplevelse som Humla hade på skansen. Det var nämligen en lemur som försökte pissa på henne när hon var där tidigare i veckan..



(Jag förbannar mig än att jag inte tog med min riktiga
kamera så jag kunde fotografera månen ordentligt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!