2012-05-29 ? 00:52:15

total makeover till helgen!

Under våran fikapaus på jobbet idag, så berättade Fideli att hon drömmer om mig varje natt. Hon drömmer om mitt hår. Och att jag i hennes drömmar, antingen har blonderat mig, eller att jag kommer ruskigt nära hennes ansikte och väser..

" Fideli, jag vill bli blond igen.."

Så för att få slut på hennes drömman om mig... Så har vi kommit överens hon och jag. 
Fideli ska få färga mitt hår blondt igen, och även klippa det en decimeter.

Och inte nog med det! Fidelis syster Humla delade ju med sig av ett fantastiskt tips i sin blogg för ett tag sedan. Humla hävdar nämligen att, om det råder lite "marig stämmning" i sovrummet, så kan den hjälpas om man fixar till sin sovrumskarma. Och hur fixar man då till sin sovrumskarma, undrar ni säkert nu?
Det undrade i alla fall jag...

Jo, enligt Humla så ska man slänga ut rubb som stubb och ge sängkammaren en riktig omgång!
Och som trogen läsare av hennes blogg måste jag ju testa detta, därav att jag renoverar sovrummet
för fullt just nu.. 

Om det fungerar för mig får vi väl se. 
Gör det de ska jag föralltid komma ihåg var jag hörde det först!
Nämligen på Humlas blogg. http://humladahl.com

Så nu ska både sovrummet, och jag själv få en total makeover till helgen!
Jag hoppas för guds skull att det blir bra, när det gäller båd delarna.


            En bild på mig som blond tillsamans med min vapendragare och partner in crime, Fideli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!