2012-05-26 ? 15:06:19

wingman åt Lassie





Hittade jag av en händelse en gammal kamrat på bussen.
Nu har denne kamrat druckigt upp mina öl, och satt igång att kalasa på min vinbox. 
Hos mig är det bara att känna sig som hemma!

Snart bär det av på kryssning.
Jag vet inte hur jag gick med på det. Men så är det tydligen.
På kryssning ska jag visst ändå. Det kan bli roligt! Har ju inte träffat de här gänget på väldigt länge.

Juste, hans händer såg förjävliga ut. Så jag har gett dom en riktig omgång.
Ikväll ska jag agera wingman åt Larsa, och nu när hans händer är tillsnyggade kan det nog gå finfint!
Kommentarer
Humla

Hittade av en händelse - hahahaha

2012-05-26 @ 15:32:32
URL: http://humladahl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!