2012-05-21 ? 11:18:39

smooth criminal..

Eftersom jag Robin Hoodade till mig mjölk igår, började den här morgonen riktigt smooth faktiskt. Jag hade även givit Klas en order om att han skulle ringa och väcka mig klockan 10.00, för min väckarklocka är så tråkig att vakna av. Roligare att vakna till ett telefonsamtal där någon önskar en god morgon?

Dock upprepade Klas nästan bara samma sak hela telefonsamtalet igenom...

- "Natalie, du låter ju helt förstörd på morgonen..."

Mycket trevligt att få höra det efter att man gjort sitt allra yttersta för att låta pigg och vaken.. Tack Klas! Men efter att Klas fått mig att få lite dåligt samvete, för att han blev tvungen att ställa klockan på 09.55. För att kunna ringa och väcka mig, så gick jag och tog en dusch.

Nu är jag påklädd, sminkad, sängen är bäddad, hunden sover fortfarande som en stock trotts mina försök att väcka henne, och lite disk har jag diskat. Nu väntar jag bara på att Fideli ska komma hit och så dricker kaffe just nu.

                       

                              Man kankse borde göra en sån här spejsad fläta, och överaska Fideli lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!