2012-05-16 ? 01:30:52

Robin Hood..

happ, nu har jag varit dålig på att blogga på ett par dagar. Så nu innan jag ska kasta mig i sängen så tänkte jag att jag ska uppdatera lite. Kan ju berätta om min kväll ikväll? ..Inte för att det hände särskillt mycket speciellt men ah.

Efter jobbet så kom jag på att jag behövde hämta ett batteri till min datomus.
Och jag vet ju att mamma och pappa har sådana hemma, så jag släpade mig dit.

Väl där så kör jag igenom den vanliga vändan. Började i kylen, gick vidare till frysen för atts edan kasta mig över alla skåp och lådor med godsaker. När det var klart och jag hade ätit upp min pappas matlåda till i morgon, så haffade jag mig ett batteri. Straxt efter det så försökte jag tjata till mig några fina blommor. Mina i köksfönstret har nämligen stekts av morgonsolen och dött. Mamma ville iinte dela med sig utav sina blommor.

När jag gett upp tanken på hennes blommor, och fått henne att lova att hon ska göra i ordning blommor med mig någon dag.. Så kom jag på att jag behöver en ny handväska. Fideli sa nämligen till mig idag att jag inte kan fortsätta släpa runt på bagen jag använder mig av för tillfället. Den är för otymplig och skadar folk, bland annat mig..! Så min kära mor började gräva i sin väskgömma. Jag fick med mig väskan jag absolut inte fick ta därifrån. Så i mrogon ska jag prova den.

Efter att jag tjatat till mig handväskan blev jag helt plötsligt extremt törstig, jag öppnade skåpet där alla glas finns. Och jag påpekade att mina föräldrar har väldigt många glas! Mamma undrar om jag behöver glas också..?Och pappa utbrister att jag inte får ta några av dem! ..Lite surt tog jag ett glas ur skåpet, hällde upp den sista ramlösan i det och svepte den. Sen smällde jag ned glaset på köksbänken och blängde surt på pappa, jag fick en minst lika sur blick tillbaka. 

Efter att jag coh pappa växlat lite olika sura miner, sa jag att jag behövde pengar. För att sedan gå ner i mitt gamla rum och hämtade lite saker jag ville ha med mig hem. När jag kom upp igen fick jag bara mina räkningar...

Jag tog mina tillhörigheter, och sakerna jag lyckats skramla ihop. Snodde min egna hund, och stegade ut mot hallen. På vägen ut genom dörren fiskade jag även upp pappas favoritkeps i ren protest!

Jag har ju börjat tjata om att jag faktiskt är lite av en superhjälte.
Men jag har nog ändrat mig. Jag är mer en Robin Hood. Tar från dom rika och ger till dom fattiga.
Dessvärre så tar jag av mina föräldrar och ger till mig själv.


Här är jag i min maskering när jag är ute och rövar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!