2012-05-23 ? 12:30:08

Mammas ord väger tyngst..

I morse när jag satt hemma och drack mitt morgonkaffe, fick jag syn på mamma som satt och oljade in trämöblerna i lekparken. Jag ropade på henne och bad henne komma och titta på mina fönster.

Mamma kom och plingade på strax efter. Och hon tyckte att mina fönster såg riktigt bra ut! Och så inspekterade hon mina blommor, och berömde mig då mina pelargoner redan börjat blomma!

När det gäller städning och blommor väger min mammas ord tyngst. Och jag suger åt mig hennes beröm som en svamp! Hon sa även att hon tyckte köket såg trevligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!