2012-05-05 ? 20:01:20

Läppglans

Min brorsdotter Viktoria följde med mig hem idag. Jag ska ju gå på bio med Max ikväll, så jag var tvungen att göra i ordning mig under tiden. Och medan jag står i hallspegeln och sminkar mig så ser jag i spegelbilden hur Viktoria börjar gräva i min sminkväska.. Strax får hon upp mitt läppglans och sätter igång och börjar måla sig. Min brorsdotter är 4 snart 5 år gammal. Och sedan kommer puder praten upp..

Efter en liten stund då hon anser dig vara färdig utbrister hon "Natalie, är jag inte fin?". Ja vad säger man? Jo såklart att hon är söt dom socker! ..vilket hon också är! Men så var jag tvungen att tillägga att mitt nya Dior läppglans är farligt för barn. Att barn helt enkelt är allergiska mot mitt nya läppglans, och att man inte kan använda det fören man är 18år.

Hennes dyster är allergisk mot lite diverse olika saker, så hon tog mig på stort allvar och nicka menande att hon förstod, hon ifrågasatte inte ens. Underbara trollunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!