2012-05-25 ? 02:41:40

Kör bara, något annat kan inte vara hälsosamt!

Jag vet inte när det började, eller ens hur det hände? Men nu för tiden har jag aldrig en ledig dag. Jobbar jag inte har jag tusen andra projekt som jag måste ta itu med, eller massa roliga grejer jag försöker att hinna med. Idag var det till och med en som sa..

"- Du har ju ett mer fullspäckat schema än vad USA:s president Barak Obama har"

Och det fick mig att tänka efter.. Jag har för tusan ett helt hysteriskt schema var eviga dag! När hände det, coh hur gick det till? Förut gjorde jag aldrig ett piss. Mina dagar spenderades för det emsta ensam hemma framför datorn. Men någonstans i detta kaos av miljoner med saker att göra, så trivs jag! Jag tycker om att göra saker, att umgås med människor. Tycker det är kul att fixa och dona. Men sen finns det ju tråkiga saker som man måste göra också, som jag faktikst gör! Eller iaf försöker att hinna med... Men antagligen så trivs jag, just pga att jag inte ens hinner tänka efter. Jag tror faktiskt inte att det är nyttigt att tänka efter för mycket.
"kör bara", lixom!

I morgon har jag ännu ett fullspäckat schema framför mig.
Och morgondagens schema ser ut såhär,

Fredag 25 Maj

12.00 - Lunch med Johanna

14.00 - Gå till doktorn

16.00 - Gå till tandläkaren

18.00 - Åka till stallet och ta hand om Toddy.

22.00 - kalas

(tiden för kalaset är dock inte exakt eller ens bestämd,
men man vet aldrig hur lång tid det kan ta i stallet. )



Och i mellan lunchen, doktorn och tandläkaren kommer det garanterat att shoppas lite nere på stan. Hittar säkert något nödvändigt till min lya i butikerna där nere.. Juste! Sen ska jag betala hyran i morgon också!

Kommentarer
felicia - fotokobran

delta sweeties! :D

http://fotokobran.se/2012/may/delta-sweeties-1.html#comment

2012-05-25 @ 23:11:05
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!