2012-05-12 ? 01:25:45

Jag är aldrig ledig.

Hur kommer det sig att jag aldrig någonsin är "ledig"? Varje gång jag har ledigt från jobbet har jag en miljoner andra saker in planerade.

Nu är klockan ca halv två på natten, och jag sitter på bussen på väg hem från stan. Och i morgon ska jag än en gång upp i gryningen. Syrran, Charles och jag ska visa Hamlet på treårstesten i morgon.

Men, det sjuka var att jag egentligen bara skulle tagit det lugnt idag.. Men ändå har jag varit i arninge och shoppat, sen var jag i stallet, och efter det åkte jag och Maja hem till mig. För att sedan åka till hennes föräldrar och äta middag. Nu på kvällen har jag dock varit inne i stan och druckit mjöd Haha!

På söndag måste jag tvätta..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!