2012-05-25 ? 17:45:20

Home sweet home.. ♥











Fick ett ryck nyss och tog lite fina bilder här hemma! Nu börjar min lya äntligen att se ut som ett riktigt hem. Blommorna blommar och det dyker upp mer och mer prylar som symboliserar mig och vem jag är. Mitt hem börjar likna en spegelbild av mig, hur jag är som person.

Alla saker jag skaffar till mitt hem, är saker som jag verkligen gillar. Nu är det bara nya/fler soffkuddar som behövs, ett nytt vardagsrumsbord och en ny tv-bänk som saknas. Tv-bänken har jag aldirg riktigt tyckt om. Men den är funktionsduglig och får bli ett senare projekt. Först och främst är det garderober och att göra färdigt sovrummet som står på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!