2012-05-17 ? 01:12:15

Heeelg!

Nu ikväll har jag firat att det äntligen är helg igen. Slutade jobbet vid 21.30, och när jag kom hem så tappade jag upp badvatten i badkaret. Kändes helt rätt att ta ett avslappnande varmt bad. Trotts att jag kankse inte har det mest fysiskt ansträngande jobbet, så är det alltid skönt med helg efter en arbetsvecka.

Nu ligger jag ju inte i badet längre, utan sitter i soffan här hemma med min laptop i knät. Förbannar mitt nagellack gör jag också... Ska det verkligen ta sådan tid att torka?!? Jag har blivit bortskämd med mina andra, som är snabbtorkande. Idag fick jag för mig att måla fransk manikyr. Och torkandet tar en evig tid. Men men, vill man vara fin får man lida pin! ..Måste ju vara snygg nu när det är helg.
Och jag får ju inte glömma bort att det är Toddy-torsdag i morgon!
Så bjuder på en fin bild på oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!