2012-05-01 ? 15:10:19

fotosug x1000

Jag har typ varit mer död än levande på evigheter när det gäller att plåta. Har verkligen inte haft någon motiation eller drivkraft till det över huvud taget. Sen nu för en stund sedan så satt jag coh kikade på lite bilder som en JÄTTE duktig fotograf har plåtat. Han bor i tyskland och jag vet faktiskt inte riktigt hur vi blev vänner på facebook.. Men jag får verkligen gåshud av hans bilder.
P-E-R-F-E-K-T-I-O-N !

Så nu blev jag supersugen på att gasa iväg med kameran och plåta lite. Tänkte det kunde vara kul att fota Fiffi. Men det rä praktiskt taget helt omöjligt om man är själv. Då ska hon bara sitt i knät... Men ska försöka lura med mig Johanna ut så kan jag plåta hennes lilla odåga också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!