2012-05-07 ? 01:34:20

bliaktiv.nu

Juste, det var lite kul igår efter bion faktiskt. Jag och Max promenerar till tåget.
Och jag tycker att han går helt fruktansvärt segt... Så jag börjar göra lite hoppsasteg i försök
att få honom att piggna till lite. Men då brölar han något om att jag måste chilla ner..
Att han känner sig så seg efter alla popcorn...?

Jag stannar mitt i ett hoppsa-språng, ger honom en sur blick och ger ifrån mig en tung suck
samtidigt som jag vrider på huvudet... och får syn på en klisterlapp där det står, "bliaktiv.nu".



Ett tecken från ovan. Max måste bli aktiv! Vi skrattade orentligt åt detta!


Idag var han väldigt oaktiv, jag också.. Soffhäng hela dagen. Dock så såg vi en sjukt kul film!


När jag ändå är igång med bilder.. Dom har så sjuuukt mycket böcker hemma!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!