2012-05-22 ? 00:47:34

Bara för att en blogg är värdelös utan bilder..


Bara för att Maja är min personliga flätare, och hade gjort mig fin i håret.


Bara för att jag gillar morgonmys med min älskling Molly.


Bara för att min sjal verkligen stinker lavendel. Och för att jag har bra hy här!


Bara för att Fidde är så söt i baksätet i bilen.. När Maja köre oss till jobbet.


Bara för att jag måste måla fransk manikyr igen! och är ego.


Bara för att två trollungar kom & plingade på dörren. Mina syskonbarn med andra ord.


Bara för att jag tycker om mina nya fina skor, trotts skoskaven!


Bara för att hela mitt hem luktar lavendel numera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!