2012-05-07 ? 01:25:04

Avengers

Igår bar det av in till stan för att gå på bio med Max. Tidigare i veckan så gav jag honom fria händer att välja film då jag inte hade någon speciell som jag vilel titta på. Men han visste minsann vilken vi skulle gå och se på, The Avengers hette den. Och jag tänkte inte mer på det då...

Hade jag vetat vad det var för film hade jag nog proteseterat.. Men jag blev faktiskt glatt översaskad. Hade inga förväntningar öht. Men filmen var faktiskt rätt bra, och roligt! Och så var det ju 3D. Och den ahde faktiskt galet spejsade 3D effekter. Ovh jag blev lite småkär i the Hulk.. <3

Men igår när jag skulle boka biljetter hände det faktiskt något ytterst besynnerligt! Min dator fick något ryck och jag kunde inte reservera biljetterna...? Men som tur var så hade jag Max i telefonen samtidigt, så jag beordrade honom att gå in och boka dom platserna jag ville ha. Så han loggar in på SF och ska boka platserna, medans jag fortfarande sitter och kämpar med att försöka få reservationen att gå igenom...

Helt plötsligt så funkar det igen, och jag hör bara Max skrika..
- Neeeeej....!!! Fy fan vad obehagligt! Platserna är borta För Fan!!!

Och jag kan ju inte hålla mig så jag rbyter ihop av skratt! Och efter en god stund, när jag hört en irriterad och undrande Max i andra änden av telefonen så lyckas jag klämma fram att min reservation hux flux gick igenom. Och han skäller på mig coh säger att det inte alls var roligt, coh att det var sjukt obehagligt att se platserna förvsvinna rakt framför näsan på honon... För det var dom bästa plattserna i hela salongen...

                   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!