2012-03-11 ? 19:59:58

Världens bästa Toddy <3







Idag har det varit en helt sjukt mysig dag i stallet! Jag och Ruben åkte ut med pernilla och Wilma, och vi bestämde oss för att i samlad trupp skritta ned till eke och tillbaka. Ruben och Wilma turades om att rida på Bilbo. Toddy var lite seg och stetig påvägen bort, men påvägen hem vände det och han blev mjuk och följsam för mina signaler.

Eftersom att vi bara skrittade så bestämde jag mig för att rida lite på utebanan. Och jisses vad fin han var idag! Det finns inte ord för vilken bra känsla jag hade idag under ridpasset. Toddy var verkligen MED mig! Kändes som om vi dansade fram! Tyvärr så stog det två hinder och låg lite bommar på utebanan. Och den är väldigt liten så gick mest bara att arbeta runt fyrkanten.. Men ÅÅHHH vad glad jag är! Världens bästa Toddy <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!