2012-03-18 ? 22:26:41

onödigt vetande om mig

Visste ni att...
  • Jag får huvudvärk om jag inte druckit kaffe på morgonen.
  • Jag blir extremt irriterad om disktrasan är slemmig..
  • Jag har en hudsjukdom.. och medicinen gör att jag inte får sola.
  • Jag är hysteriskt rädd för spindlar, kan inte ens se bild på dom..
  • Jag har jobbat på GAME som är en data och tv-spels affär.
  • Jag gick inte ut gymnasiet, trotts att jag gick på tre olika skolor
  • Jag är näst yngst av 6 syskon.
  • Jag blev faster när jag var 11 år gammal.
  • Jag älskar gameldagsa saker.. Speciellt klänningarna och frisyrerna!
  • Jag är 50% amerikan och 50% finsk?
  • Jag skulle vilja ha en islandshäst någon gång i framtiden!
  • Jag och min sambo varit tillsammans i typ 4 år.
  • Jag kolla på antikrundan varje vecka haha!
  • Jag älskar gosedjur, fortfarande..!
  • Jag i hemlighet skulle vilja åka på typ 1700-1800 tals lajv.. haha!
  • Jag har typ 20 sjalar men bara använder typ 2st!
  • Jag har svårt att skiljas från gamla kläder och prylar..
  • Jag har spelat både innebandy och golf?
  • Jag för några år sedan fick för mig att bli jockey, trotts att jag inte gillar att rida för fort!
  • Jag inte vågar sova utan min bettskena jag fick när jag tagit ut tandställningen..
  • Min bästa vän Fideli bara var 11 och jag 14 då vi lärde känna varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!