2012-03-18 ? 01:11:52

urk..

Urach, ibland blir man så ledsen när man får syn på vissa personer som verkligen har såret en. Jag blir så ledsen att jag mår illa.. Hur kommer det sig att vissa beter sig som riktiga idioter? Jag önskar så att det aldirg någonsin hade blivit såhär. Men jag har iaf gjort mitt bästa i den här situationen, men det är bara så tråkigt att man ska bli kallad elaka saker utan att ha gjort något fel?

Men sånt är tydligen livet. det är bara ta några djupa andetag och vandra vidare på livets stig. Med elelr utan vissa människor. Jag förstår bara inte vart dom får all ilska ifrån? Hur dom orkar, och hur dom har mage att bete sig illa mot folk som bara försökt att ställa upp och göra dom en tjänst? Nä jag fattar verkligen ingenting. Jag önskar bara att jag kudnde få det ogjort. Att jag aldirg hade försökt att hjälpa till. men nu är det jag som sitter här 11.000:- fattigare, med en skrothög. Jag komemr aldirg att få tillbaka dom pengarna. Jag förstår bara inte hur man kan göra såhär mot sin egen lillasyster. Men jag kommer växa och bli strakare, med eller utan en storebror som försökt att blåsa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!