2012-03-06 ? 23:41:56

Top Model Sverige..

Måste bara få avreagera mig lite, så jäkla besviken på Top Model sverige!!! Såg avsnittet nyss, hur i helskotta kunde dom skicka hem Vicktoria? Visst Rebecka är jätte söt och allt.. Men som dom sa, hon är en riktig "cry baby"... Tycker det är rutten stil att dom behåller henne!

Dom hade a-l-d-r-i-g någonsin accepterat att någon annan betedde sig så som henne.. Men jag tror redan att dom har bestämt sig för att det är Rebecka som ska vinna hela skiten. Tycker det är så tråkigt... Men jag är samtidigt säker på att Vicktoria kommer att ta sig långt på egen hand! Trotts sin diagnos så är hon så jäkla driven och företagsam! Hon är ju en riktig kämpe! Hon är verkligen beundransvärd, och trtts att jag inte alls gillar hennes klädstil tycker jag att hon är sjukt cool och inspirerande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!