2012-03-24 ? 22:17:03

Tack min kära storebror <3

Jag är så glad!! Äntligen sitter tv-hyllan på plats! Det var egentligen karslokens uppgift att fixa detta.. Men han får sättan ändan ur vagnen.. Så det var lika bra att ta tag i saken med egna händer! Så nu har denna lördagkväll spenderats tillsammans med min storebror och hans yngsta dotter Viktoria, och vi har fått upp hyllan på väggen efter mycket om och men..

Finns inte ord för hur skönt jag tycker att det är! Innan har den övre hyllan stått nere på golvet framför golvhyllan. Så det har varit ett riktigt elände att städa här hemma. Nu är det bara spegeln till hallen som ska upp på väggen! Och troligtvis kommer Rolf och hjälper mig med det i morgon, det är nämligen betongvägg där. Och Rolf har en betongborr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!