2012-03-05 ? 17:31:59

Ta en treo!

Är på jobbet, och har just hällt i mig en treo i hopp om att livslusten åter igen ska infinna sig.. Men det återstår väl att se hur det blir med det.. Har den där jobbiga veckan i månaden, som vi alla kvinnfolk har ibland.. Och jag önskar den långt åt h******e... Men det är bara hålla ut. Och jag är så tacksam för att jag förmodligen har ett av världens bästa jobb!

Tog för övrigt på mig mina convers för första gången i år! Då jag trodde att det blivit vår.. Men icke, idag skulle det såklart vara kallt ute. Men jag är lycklig åt mina skor ändå. Tänker faktiskt trottsa kylan och börja använda dom regelbundet nu. För jag tänker ha vår nu, vare sig våren vill infinna sig eller inte!

Btw, rekomenderar alla åt att kolla på BBC's program.
Planet earth, life och human planet mfl. Sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!