2012-03-25 ? 14:04:26

Spegel spegel på betongväggen där..

Nu på förmiddagen kom min bästa kompis Majas, pappa hem till mig för att borra i betongväggen! Och hjälpa mig att få i skruven och få upp spegeln! Jag är så tacksam över att Rolf tog sig tid och gjorde sig besvär med att komma och hjälpa mig med detta! Tusen tack Rolf!! <3

Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg till jobbet! Dom frågade förra veckan om vi kunde jobba på söndagen istället för i fredags, vilket jag inte alls hade någonting emot! Mycket skönare att få lite sammanhängande ledighet än lite mer utspridd :)! Så idag ska jag jobba med en av världens bästa kollegor, nämligen Joanna!! Och i morgon blir det jobb med den andra av världens bästa kollegor vilket inte är någon mindre än självaste Fideli som är min allra bästa vän i hela vida världen!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!