2012-03-18 ? 21:13:43

Söndag, position soffläge..

Idag har det varit en riktig "ligga i soffan och göra ingenting" dag! Så fantastiskt skönt! Har inte ens varit utanför dörren idag. Men troligtvis måste jag masa mig ner till Statoil och köpa mjölk, så jag inte står utan i morgon bitti då jag ska till jobbet. Det vore en riktig mardröm!

Det enda vettiga jag gjort idag är väl att jag plockat lite lätt i köket och bäddat sängen. Annars har det varit soffläge för hela slanten! Har äntligen lyckats hitta dom sista avsnitten på true blood också, så kollade två avsnitt i morse. Sen blev lägenheten stormad av ett gäng grabbar och efter en stund växlade vi till TV4 och kollade hockeyn! Sjukt nice med 3-0 till AIK! Sen har jag och min karlslok kollat ett avsnitt av Sopranos.

Nä nu orkar jag inte skriva mer,
Bloggar från mobilen.. Från soffan såklart ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!