2012-03-20 ? 11:27:37

Smink är en välsignelse..!

Är påväg till jobbet nu, är helt slut efter inatt. Min bror och hans fru kom hem runt klockan fyra då jag äntligen lyckats somna.. Sen satt vi och pratade en god stund! Och min svägerska berättade om olyckan osv.. Sen efter det gick jag hem och sov.

Var tvungen att ställs typ 10 alarm i morse så att jag skulle vakna... Och när jag väl vaknat var jag tvungen att ringa till Joanna så hon kunde se till att jag inte somnade om haha!

Men nu sitter jag iaf här på bussen mot jobbet, dödstrött! Har inte lyckats få i mig mitt kaffe då det varit så sjukt varmt. Men nu tror jag det börjar svalna lite..

Är iaf så otroligt tacksam över att Linda överlevde! För hon hade änglavakt gånger tusen, inte ens helikoptern kunde ju landa där.. Och hade hon studdsat en bit till hade hon studdsat rakt in i en klippa... Tack tack tack tack för att min svägerska överlevde! När jag först fick höra om olyckan blev jag så shockad att jag nästan kräktes. Blev så rädd och shockad på samma gång, så att det resulterade i jordens illamående...

Men men min svägerska lever, och tack gode Gud för det! Och jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken på jobbet! Smink är en välsignelse, för jag ser inte i närheten så sliten ut som jag känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!