2012-03-10 ? 17:04:01

Sistaminuten tvätt..

Tjingeling! Har varit en sjukt kul och bra dag på jobbet idag! Jag har nog bland dom bästa jobben man kan ha :)! Och dom allra bästa kollegorna ever!!

Om en stund bär det av hemåt. Och då ska jag förmodligen släpa mig iväg till tvättstugan och tvätta vårat enorma tvättberg! Vilket jag kanske inte är speciellt taggad på.. Alltid ska jag vänta till sista minuten! Efter att jag tvättat upp den här tvätten ska jag bannemig börja tvätta en gång i veckan!

Kommentarer
Alice

Fin blogg du har! :)

2012-03-10 @ 17:43:44
URL: http://connoz.blogg.se/
Annso

Sätt karl på det! ;)

2012-03-10 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!