2012-03-09 ? 17:09:49

Shopping

Idag åkte jag som sagt till Täby centrum innan jobbet. Införskaffade lite ny make up så jag kan fortsätta med att se hyfsat anständig ut ;) även i fortsättningen! Fick även lite prover från kicks. Men handlade sedan på h&m då jag tycker dom har ganska bra grejjer till en billig peng. Sen måste man ju snart byta fondation så fort man fått lite sol på sig! Köpte även en liten och supersöt sminkväska! Betydligt behändigare att ha med sig än min gigantiska jag har annars.

Sen har jag lagt undan två kuddar på hentex, dom sista lila! Så ska åka och köpa dom på söndag. Och så köpte jag två burkar på indiska, en för kaffe och en för te. Dom får ni se senare ikväll eller i morgon! På indiska hittade jag även ett skoställ som jag tror skulle passa helt perfekt i våran hall hemma! Exakt samma träfärg också som kroken vi satt upp! Dock var det ganska dyrt.. Men jag SKA ha det.. Dock vet jag inte vad vi ska göra med skostället vi redan har, dock är det alldeles för långt för våran hall så det ser jätte dumt ut. Men har jag fått alla mina pengar på söndag så ska jag köpa det då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!