2012-03-24 ? 18:43:45

Shopping...



Köpte massor med födnödenheter idag! Bland annat denna supersöta diskborsten och dom där grytlapparna och handsken. Men allt det andra var mest bara tråkiga saker så som disktrasor, tvättmedel, disksvampar, och lite att äta och sådär. Så det är ju inte så kul att se på bild haha!

Och just! jag köpte ett helt gäng med expanderskruvar, så nu ska ta mig fan hyllorna upp på väggen!!! Hoppas bara att min bror kan komma hit idag, förut när jag pratade med honom sa han att han kanske kunde komam i morgon istället? Men jag tror inte det tar så lång tid att skruva upp dom om jag ska vara ärlig. Så ska ringa och tjata lite på honom senare...

Sen har jag också skrubbat i badrummet, diskat, städat upp lite och massa annat! Och inte nog med det, jag tig även en vända ner på ICA för att handla smör, bröd, ost, youghurt och massa annat.. Och en jätte fin blomma! Den ska jag försöka ta några härliga bilder på i morgon med systemkameran, när det är ljust ute! Den är verkligen jätte fint, och passar helt perfekt i min tomma kruka som jag hade här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!