2012-03-03 ? 16:30:48

Senaste tiden i bilder..



Jag var hemma och var sjuk i influensan, Fiffi den lilla tröttmössan höll mig sällskap.



Pappa skjutsade ned mig på stan när jag va sjuk, för jag fick ett ryck och var bara tvungen att besöka en butik.



Fiffi och jag har slaggat som aldrig förr!



Men jag har inte bara sovit.. Jag har även stirrat upp i taket, och fösökt se snygg ut trotts influensa!



Tillbaka på jobbet och laddar med en stadig kopp kaffe på bussen!



Haft konferanssamtal/morgonmöte med Fideli och Joanna innan jobbet!



Varit på jobbet och haft det awsome <3 vi är världens bästa team!



Jag och Fiffi har slaggat en hel del till.. Och jag har stirrat upp i taket..



Jag fick min efterlängtade bok från bokklubben jag just gått med i! Änglarnas medicin <3



Suttit och väntat på bussen till jobbet i den härliga och sjukt efterlängtade vårsolen <3



Blivit kattvakt åt svärfars katt Birk. Minst 15 år gammal men still going strong!



Räddat en liten duvunge i stallet tillsamans med Pernilla.



Försökt med egoboost för mig själv coh försökt se snygg ut...



Druckigt kaffe med Fidde innan vi åkt till jobbet.. :)



Posat lite med gamle Birkan. Och gosat med den lilla hårbollen...



Druckigt kaffe i vårsolen på mammas och pappas altan :)



Badat och tagit hand om mig själv litegranna och lyssnat på bra musik.



Saknat Maja lite för mycket, och försökt att fläta mitt efet hår och målat mina naglar..
Maja kom hem och gör det åt mig, precis som du brukar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!