2012-03-12 ? 01:02:59

Renat <3

Efter att jag kom hem från stallet ägnade jag min tid åt tvätten, igen... Hade en bokad tvätt tid fram till kl sju. Så tvättade upp det allra sista av våran tvätt. Jag är verkligen sjukt duktig!

Efter det så blev det till att vika kläder och packa in allt i min lilla byrå, och städa upp lite allmänt här hemma. Men sen efter det blev det till att ta hand om mig själv litegranna!

Tog ett varmt skönt bad och lyssnade på lugn musik och läste tidningen nära, om andlighet i skenet av levande ljus. Så nu ligger jag nedbäddad ren och fin i soffan med flätat hår, nymålade naglar och insmord i body lotion och kollar på sopranos med min karlslok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!