2012-03-08 ? 17:17:22

Nu är det klippt!



Idag har jag och Fideli ängnat oss åt mitt hår typ hela dagen.. Vi gick ned på ica och köpte hårfärg och färgade mitt hår. Sen när det var klart så fick hon toppa mitt hår litegrann. Måste säga att jag inte alls trodde att det skulle bli såhär mörkt! helt sjukt! Men aja, man vänjer sig väl. Blev hyffsat nöjd faktiskt. Mörkt passar mig, men jag trivs ju så jäkla bra som blondin så lite ledsen är jag nog haha! Men till sommaren ska jag nog göra lite guldiga slingor eller nått för att lyfta upp det lite :)

Kommentarer
Anonym

Supersnyggt blev det!:D

2012-03-08 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!