2012-03-15 ? 00:08:48

Långhelgen

Jahopp.. Så har man bokat upp, praktiskt taget hela långhelgen ändå! Även fast jag sagt till mig själv att inte göra det! Men det är iof med roliga saker!

I morgon är det Toddy-torsdag som vanligt, sen ska jag ta hand om honom på fredag också. Sen ska jag fixa stallet åt syrran på lördag. Vilket innebär mocka och göra mat åt alla hästarna. Sen ska jag rida Naranjo också. Förhoppningsvis rider jag och Fideli ut tillsamans!

Sen återstår bara söndagen utan min långhelg. Och då ska jag inte göra ett piss! Förutom att ta hand om mig själv och bara lata mig massor.. Trotts att jag bokat upp mig fast att jag sagt att jag inte skulle göra det så känns det skönt. Jag tycker om att planera och veta vad jag ska göra. Och att vara i stallet hos hästarna är ju bland det bästa jag vet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!